ساخت ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های رزن

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حسین قراگوزلو گفت: با پیگیری‌های لازم قرار است ۱۲ زمین چمن مصنوعی در  روستا‌های شهرستان رزن به صورت مشارکتی ساخته شود که در این رابطه زیرسازی این طرح بر عهده اهالی روستا و دهیاری و تهیه و نصب چمن بر عهده وزارت ورزش خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن افزود: در بخش مرکزی روستا‌های امتلر و هریان و در بخش سردرود و بقراطی روستا‌های چهاربلاغ، چورمق، خورونده، تخت، غینرجه و ملابداق، این طرح به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام خواهد شد.

او با اشاره به زمین چمن شهر دمق نیز گفت: این زمین چمن از سال ۹۱ به علت خشکسالی و خشک شدن چاه آب آن بلااستفاده شده که در حال حاضر احیاء این زمین در دست اجراست.

قراگوزلو بیان کرد: در این رابطه مقرر شده زیرسازی این زمین چمن ۷۰۰۰ متری توسط شهرداری و شورای شهر دمق انجام گیرد و تهیه و نصب چمن مصنوعی آن نیز توسط نماینده مجلس محقق شود.

او افزود: در حال حاضر شهرداری و شورای شهر دمق ۵۰ درصد زیرسازی و خاکبرداری این زمین چمن مصنوعی را انجام داده است و زیرسازی صددرصدی آن در هفته‌های آینده به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *