ساخت ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های رزن

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، حسین قراگوزلو گفت: با پیگیری‌های لازم قرار است ۱۲ زمین چمن مصنوعی در  روستا‌های شهرستان رزن به صورت مشارکتی ساخته شود که در این رابطه زیرسازی این طرح بر عهده اهالی روستا و دهیاری و تهیه و نصب چمن بر عهده وزارت ورزش خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن افزود: در بخش مرکزی روستا‌های امتلر و هریان و در بخش سردرود و بقراطی روستا‌های چهاربلاغ، چورمق، خورونده، تخت، غینرجه و ملابداق، این طرح به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان انجام خواهد شد.

او با اشاره به زمین چمن شهر دمق نیز گفت: این زمین چمن از سال ۹۱ به علت خشکسالی و خشک شدن چاه آب آن بلااستفاده شده که در حال حاضر احیاء این زمین در دست اجراست.

قراگوزلو بیان کرد: در این رابطه مقرر شده زیرسازی این زمین چمن ۷۰۰۰ متری توسط شهرداری و شورای شهر دمق انجام گیرد و تهیه و نصب چمن مصنوعی آن نیز توسط نماینده مجلس محقق شود.

او افزود: در حال حاضر شهرداری و شورای شهر دمق ۵۰ درصد زیرسازی و خاکبرداری این زمین چمن مصنوعی را انجام داده است و زیرسازی صددرصدی آن در هفته‌های آینده به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

استان همدان میزبان دوازدهمین رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری نظام سلامت سیمرغ

غرب ایران - مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دوازدهمین رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری نظام سلامت سیمرغ از دوم مردادماه به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *