سرما در راه همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، روح الله زاهدی، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان: آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده همراه با بارش باران و رگبار، احتمال رعد و برق، برف و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای و کاهش محسوس دماهای صبحگاهی، در نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از صبح امروز با افزایش ابرناکی ها شاهد بارش‌های از مناطق غرب و جنوب غرب هستیم و این شرایط به تناوب تا اوایل شب فردا (سه شنبه شب) در استان تداوم دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: بعدازظهر امروز تا صبح فردا شرایط مهیاتر است و بارش‌های بیشتری در نیمه جنوبی استان و جنوب غرب پیش بینی می‌شود.

زاهدی افزود: از فردا کم کم با کاهش بارندگی‌ها کاهش دما نیز پیش بینی می‌شود و برای صبح فردا بارش برف در مناطق مرتفع و گردنه‌ها انتظار می‌رود.

وی تاکید کرد: در صبح روز چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از استان شاهد کاهش محسوس دما به حدود پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهیم بود.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

استان همدان میزبان دوازدهمین رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری نظام سلامت سیمرغ

غرب ایران - مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دوازدهمین رویداد بین‌المللی فرهنگی و هنری نظام سلامت سیمرغ از دوم مردادماه به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *