احداث ۴۱۶ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد همدان

به گزارش غرب ایران ؛ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال گذشته ۴۱۶ واحد مسکن شهری و روستایی با ۵۳ میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان کمیته امداد استان همدان احداث شد.

محمود فیضی  با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۳ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال اعتبار برای مسکن مددجویان استان تخصیص داده شد، اظهار داشت: ۱۶۶ واحد مسکن شهری با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در استان برای مددجویان احداث شد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۵۰ واحد مسکن روستایی نیز با ۳۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال برای مددجویان استان همدان احداث شد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۲۳۸ مسکن مددجویی شهری و روستایی با ۴۶ میلیارد ریال اعتبار تعمیر و بازسازی شد.

فیضی بیان کرد: مناسب‌سازی ادارات تابعه در سطح استان جهت تردد راحت‌تر مددجویان کم‌توان و ناتوان جسمی حرکتی و تعامل و همکاری با بنیاد مسکن بابت ارائه خدمات مسکن روستایی و پرداخت کمک‌های بلاعوض به مددجویان از دیگر اقدامات بوده است.

وی با بیان اینکه میانگین متراژ مساکن ساخت شده برای مددجویان ۶۰ مترمربع بوده است، عنوان کرد: منابع دولتی، صدقات، زکات، صندوق امداد ولایت، تسهیلات بانکی، و کمک‌های خیرین در قالب طرح رضوان از جمله منابع تأمین اعتبار بوده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان همدان درباره برنامه‌های حوزه مسکن در سال ۹۸ برای مددجویان شهری و روستایی ابراز کرد: کمک به تأمین ۱۰۰ واحد مسکن شهری و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی و تعمیر و تکمیل و بازسازی ۳ هزار واحد مسکونی از جمله برنامه‌ها در سال ۹۸ است.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *