سخنگوی وزارت دفاع: تنفس مصنوعی آمریکا رژیم کودک‌کش را نجات نخواهد داد

غرب ایران – سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه تنفس مصنوعی آمریکا به رژیم صهیونیستی باعث نجات آن نخواهد شد و دشمنان در محاسبات خود اشتباه می‌کنند گفت؛ فروپاشی این رژیم توخالی نزدیک است و عواقب کودک‌کشی گریبان آنها را خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت دفاع: تنفس مصنوعی آمریکا رژیم کودک‌کش را نجات نخواهد داد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، سردار رضا طلایی‌نیک در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: میدان امام(ره) همدان امروز میدانی از دیانت، سیاست و نماد مبارزه با استکبار داخلی و جهانی است، این نقطه همواره اقشار انقلابی را به خود دیده و امروز گسترده‌تر از گذشته مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای مبارزه با استکبار جهانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در ۱۳ آبان با پرچم‌های ضد استکباری مشتی بر دهان ظالمان و یاوه‌گویان است یادی از مردم مظلوم غزه کرد و گفت: قطعا خداوند یاریگر مظلومان فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه رویارویی جبهه حق و باطل همیشگی خواهد بود و جبهه حق با ایستادگی در مقابل استکبار سعادت دنیا و اخرت را به ارمغان می آورد گفت: نظام استکباری امروز به رهبری آمریکا و برخی دولت‌های شیطان‌صفت اروپایی در مسیر حمایت از صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت‌ها را به بشریت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از کودتای مرداد سال ۳۲ وقتی سلطه انگلیسی رنگ باخته بود محور آمریکا با پشتیبانی از دشمن داخلی شکل گرفت افزود: شیطان بزرگ پشت رژیم مستبد طاغوت بود و شاه نیز جز وابستگی اقتصادی، سیاسی و … هیچ آورده ای برای کشور نداشت.

ملت ایران مقاومت را از سال ۳۲ آغاز کردند

طلایی نیک با بیان اینکه ملت ایران مقاومت را از سال ۳۲ آغاز کردند و ۱۳ آبان سال ۵۷ مقابل رژیم استبدادی متکی به استکبار ایستادند گفت: این ایستادگی تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال ۵۷ دانشجویان پیرو خط امام(ره) عملیات ضد استکباری بزرگی را آغاز کردند و آن تسخیر لانه جاسوسی بود گفت: مبارزه با استکبار مبنای دینی و اعتقادی دارد و ملت ما ثابت کرده همواره در مقابل ظلم می‌ایستد.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه حضور ده‌ها هزار مستشار خارجی در کشور وابستگی کشور به غرب را کامل کرده بود اما ایران اسلامی به رهبری امام راحل این وابستگی را برنتابید گفت: آمریکا بعد از انقلاب صدها توطئه علیه کشور رقم زد اما در همه آنها شکست خورد که اینها ناشی از عمق اعتقاد مردم به ولایت و ایستادگی در برابر ظلم دارد.

دشمنان با فتنه‌انگیزی قصد دارند حرکت ما را کند کنند

وی با اشاره به اینکه یکی از توطئه‌های دشمن تحریک صدام برای حمله به ایران بود که البته در این جنگ نیز شکست خورد افزود: همانطور که امام فرمودند در دفاع از کشور و دین اقتدای ما به دانش‌آموزانی چون شهید فهمیده بود و دانشجویان و روحانیون و دیگر اقشار مردمی در میدان مبارزه با دشمن بوده و هستند.

طلایی‌نیک با اشاره به اینکه توطئه‌هایی چون تحریم، کودتا، ناامن‌سازی، تلاش برای تجزیه کشور، ترور، انواع فشارهای بین‌المللی نه تنها ملت ولایی و انقلابی ما را ناامید نکرد که باعث شد عزتمندتر مسیر مبارزه با استکبار را در پیش بگیریم گفت: ملت مقام ایران به عنوان الگو گفتمان مقاومت را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه این نظام و انقلاب از دست‌رفتنی نیست و دشمنان نیز خودشان خوب به این موضوع واقف هستند اظهار کرد: اینکه آنها دنبال ایجاد مشکلاتی برای کشور و فتنه‌انگیزی هستند برای آن است که قصد دارند حرکت ما را کند کنند.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه دشمنان می‌دانند ایران صاحب گفتمان مبارزه با استکبار جهانی است بیان کرد:‌ ملت ایران در مبارزه با استکبار اوج گرفته است و این عزت را در ابعاد گوناگون می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی، هویت انقلابی و اسلامی، تبعیت از ولایت و رهبری، اتکا به قدرت مردمی، جهاد معنوی و مادی باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است اظهار کرد: رهبری می فرمایند نسل جدید ما توان به خاک مالیدن پوزه دشمن را دارد.

ایران صاحب گفتمان مبارزه با استکبار جهانی است

طلایی‌نیک با بیان اینکه روزی دشمن اسلحه به ما نمی‌داد اما امروز ما صاحب قدرت تسلیحات مدرن و پیشرفته هستیم که که می‌خواهند تصریح کرد: ایران در زمین و زمان استکبار را شکست داده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ سال است آمریکا و انگلیس غده سرطانی اسراییل را در منطقه غرب آسیا قرار داده‌اند و با اعمال انواع جنایت‌ها باعث آوارگی ملت فلسطین شده‌اند گفت: امروز انتفاضه و مقاومت بزرگی شکل گرفته و ملت فلسطین با تجهیزات نظامی، موشک و پهپادهایی که خود ساختند در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه مردم فلسطین در مقابل شرارت‌های اسراییل غاصب ایستاده‌اند بیان کرد: قله آزادی قدس نزدیک است قله‌ای که رهبری در گام دوم انقلاب وعده آن را دادند.

وی با بیان اینکه به اذعان خود صهیونیست‌ها که غیررسمی مطرح شده این رژیم تا چند سال بعد سخت است دوام بیاورد اظهار کرد:‌ نتانیاهو هم عنوان کرده که تضمینی وجود ندارد صدسالگی اسراییل را ببینیم، رییس موساد نیز گفته که خودویرانگری بزرگترین دشمن ماست.

طلایی‌نیک با بیان اینکه قبل از عملیات طوفان‌الاقصی آمارها نشان می‌دهد سالانه صدهزار یهودی را وارد سرزمین اشغالی می‌کردند که به ۱۴ هزار نفر رسیده بود و این موضوع امروز برعکس شده و شاهد فرار آنها از سرزمین‌های اشغالی هستیم اظهار کرد: ۵۰ درصد نظامیان صهیونیست آلوده به مواد مخدر هستند و امروز رژیم صهیونیستی از درون نابود شده است.

وی گفت: امروز دو میدان سخت و نرم در مقابل این رژیم منحوس ایجاد شده است، در میدان سخت ملت غزه ایستاده‌اند و در خط مبارزه نیز حزب‌الله لبنان همراهی دارد، گروه‌های مقاومت نیز در هر کشوری احساس تشخیص کنند علیه آنها می‌ایستند و این موضوع به دستور هیچ کشوری نیاز ندارد بلکه خودجوش و ناشی از یک تکلیف‌مداری است.

سخنگوی وزارت دفاع عنوان کرد: تنفس مصنوعی که کشورهایی چون آمریکا به رژیم صهیونیستی می‌‌دهند راه نجات این رژیم نیست، آنها در محاسبات خود اشتباه می‌کنند چون فروپاشی این رژیم توخالی نزدیک است و عواقب کودک‌کشی گریبان آنها را خواهد گرفت.

رژیم صهونیستی در یک ماه ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن را شهید کرد

وی با بیان اینکه رژیم صهونیستی در یک ماه ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن را شهید کرد اظهار کرد: وجدان بشریت در حال بیدار شدن است و فضای مجازی فضایی شده که واقعیت‌ها را نشان می‌دهد.

طلایی‌نیک با بیان اینکه قطع رابطه کشورها با رژیم صهیونیستی و عدم تامین امکانات نظامی و غیرنظامی آنها خواسته‌ای جهانی شده است گفت: هرچند کارنامه سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه نشان از مردودی آنها دارد اما مردم بیدار شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا چهل بار قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را وتو کرده اما قطعا این وتو عامل نابودی اسراییل است گفت: همه می‌بینند و امروز جبهه جدیدی برای مقاومت و آزادی‌خواهان رقم خواهد زد و مرزبندی‌ها در اروپا در حال رقم خوردن است.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که باید نقاط قوت خود را قوی‌تر از گذشته کنیم اظهار کرد: امیدواریم همچون گذشته که پیروزی داشتیم این پیروزی‌ها در منطقه رقم بخورد.

پایان خبر/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *