حضورپرشور همدانی‌ها در راهپیمایی ۱۳ آبان

غرب ایران – راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پر شور نوجوانان و جوانان همدانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور پر شور و شوق دانش آموزان همدانی و با هدف دفاع از مردم مظلوم غزه از میدان فلسطین به سمت پیاده راه میدان امام خمینی آغاز شد. 

دانش آموزان دسته دسته خود را به میعادگاه رسانده و با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل شور و نشاط مضاعفی به راهپیمایی بخشیدند.

مردم همدان نیز خود را از نقاط مختلف به محل آغاز راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار رساندند و نام خود را زمره حامیان از مردم غزه ثبت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین پلاکاردهای با شعارهای استکبار ستیزانه، انزجار خود از استکبار جهانی را به نشان دادند.

حاضران در راهپیمایی ۱۳ آبان با تکان دادن پرچم های پر افتخار ایران عزیز، علاقه خود به وطن را ابراز کردند.

نوحوانان و جوانان با سردادن شعارهایی مانند “مرگ بر امریکا”، “مرگ‌بر اسرائیل”، “مرگ بر انگلیس”، “امریکا- اسرائیل ننگ به نیرنگ تو”، ” رزمنده فلسطین حمایتت می کنیم”، ” الله اکبر”، ” نصر من الله و فتح القریب”، ” با غزه همدردیم، آماده نبردیم” ،این گفته امام و رهبر ماست، شعار ما نبرد با امریکاست”، “شعار ملت دین، فلسطین فلسطین” با آرمان‌های امام خمینی، شهدا و انقلاب اسلامی بیعت کردند.

دانش آموزان همچنین با تشکیل گروههای مختلف و خواندن سرودهای حماسی، یک ۱۳ آبان به یادماندنی در همدان خلق کردند.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.