جنایات غزه نشان داد شعارهای حقوق بشر توخالی و برای اهداف سیاسی است

غرب ایران – امام جمعه همدان گفت: کودکان فلسطینی با خون خود ثابت کردند شعارهای حقوق بشر سازمان‌های بین‌المللی، شعارهایی توخالی بود که برای اهداف سیاسی مطرح می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه نظام سیاسی دنیا که همیشه دم از حقوق بشر می‌زد، امروز خود پشتوانه ظلم و کودک‌کشی شده‌ استف اظهار داشت :امروز مشخص شد شعارهای حقوق بشر سازمان‌های بین‌المللی، شعارهایی توخالی بود که برای اهداف سیاسی مطرح می‌شد.

وی با تأکید بر اینکه شهادت مظلومانه کودکان بی‌گناه فلسطینی واقعیت اهداف سازمان‌های بین‌المللی را به خوبی نمایان کرد، خاطرنشان کرد: کدام قدرت در عالم می‌توانست عدم مشروعیت سیاسی این مستکبران و سست بودن خانه عنکبوت آنها را نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه سال گذشته همین کشورها با عنوان حقوق بشر و دفاع از حقوق زن چه اتفاقات نامبارکی را در کشور ما رقم زدند، عنوان کرد: منظور دشمن از حقوق زن تنها افرادی است که منافع آنها را تامین می‌کنند.

امام جمعه همدان گفت: کودکان فلسطینی با خون خون ثابت کردند، برای عدالت نباید منتظر سازمان‌های بین‌المللی بود و باید جریان مقاومت را تقویت کرد.

شعبانی با بیان اینکه این خون به نیلی تبدیل خواهد شد که فرعون‌ها را در خود غرق خواهد کرد ابزار کرد: فلسطین مسئله اول اسلام و محور وحدت است و نباید در این عرصه به بعضی از شعارها و شبهه‌ها توجه کرد

وی با اشاره به اینکه امروز وفاق جهانی در بین مسلمانان بر علیه استکبار شکل گرفته است و از دست رفتن مشروعیت سیاسی و آبروی نداشته‌ این رژیم جعلی، نابودی کامل آن را نزدیک‌تر می‌کند، افزود: اگر دشمن به‌صورت زمینی وارد غزه شود معلوم نیست دیگر خودش بتواند از غزه خارج شود.

امام جمعه همدان گفت: در فصل سرما حسینیه امام(ره) شرایط مناسبی برای اقامه نماز ندارد و به علت شرایط نامناسب موجود در حسینیه باید از نمازگزاران به‌ویژه از خواهران عذرخواهی کنم و امیدوارم مسئولان استانی با وعده‌های داده شده نسبت به تکمیل هر چه سریع‌تر مصلی همدان اقدام کنند.

شعبانی در پایان یاد و خاطره آیت‌الله موسوی‌همدانی و آیت‌الله فاضلیان را گرامی داشت.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.