قانون‎مداری مولفه ضروری اعضای هیأت اجرایی انتخابات

غرب ایران – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت:قانون‎مداری، بی‌طرفی، پاک‌دستی، اجتناب از رفتارهایی که موجب جانبداری باشد از مؤلفه‌های ضروری اقدامات اعضای هیأت اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، حسن رضانیا در نشست مشترک تبیینی و توجیهی فرمانداران، بخشداران هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های بهار، کبودراهنگ، رزن و درگزین گفت: چهار اصل امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت که مقام معظم رهبری در امر مهم انتخابات به عنوان راهبرد مشخص کرده‌اند، به طور قطع مانع از انحراف در مسیر انتخابات می‌شود.

وی تاکید کرد: هماهنگی و هم افزایی و همراهی هیأت اجرایی با هیأت نظارت در انتخابات مورد تأکید است.

رضا نیا ادامه داد: قانونمداری، بی‌طرفی، پاک‌دستی، اجتناب از موضع‌گیری‌ها و رفتارهایی که موجب برداشت جانبداری باشد از مؤلفه‌های ضروری اعضای هیأت اجرایی و معتمدان در مسیر انتخابات است.

وی گفت: مرحله پیش ثبت‌نام در سطح استان همدان بسیار عالی برگزار شد و با دو برابر شدن پیش ثبت‌نام به نسبت دوره قبل، حضور بانوان و جوانان نیز نسبت به قبل چشمگیر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: در انتخابات این دوره نیز چون گذشته از هر طیف و نگرشی ثبت‌نام داشته‌اند و از همه اقشار و نگرش‌ها در پای صندوق‌های رأی حضوری پررنگ خواهند داشت و به طور قطع مردم فهیم ایران اسلامی بار دیگر یأس و ناامیدی را با حضور پررنگ در انتخابات به دشمنان تزریق خواهند کرد.

انتهای خبر/ ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *