برگزاری ۴۵۰۰ یادواره شهید در همدان

غرب ایران – فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در استان همدان برگزار شده که ۲ هزار یادواره در مدارس بوده است‌.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در همایش دبیران کنگره شهدا با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان اظهار  کرد: رهبری فرمودند باید پیام شهدا را به دلها رسانده و به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم که در این راستا همیشه باید پیشگام باشیم.

وی کار فرهنگی را اقدامی حساس، حیاتی و تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: رهبری به مسائل فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای دارند که به همین منظور در کنگره شهدا به موضوع تالیف کتاب‌های دفاع مقدس و کارهای هنری توجه شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای معرفی بهتر شهدا به نسل جوان باید کارهای ما رنگ و بوی هنری و فرهنگی داشته باشد عنوان کرد: استان همدان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده که باید تلاش کنیم آنها را معرفی کنیم.

وی از ساخت فیلم برای شهید همدانی و شهدای مطرح استان خبر داد و گفت: طی یک سال و نیم گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ یادواره شهید در استان برگزار شده که ۲ هزار یادواره در مدارس بوده است‌.

مجیدی از ارسال ۸۰۰ مقاله علمی به کنگره شهدا خبر داد و گفت: معتقدیم با یک یا دو کنگره نمی‌توان کامل شهدا را معرفی کرد بنابراین باید در هر برنامه و شرایطی تلاش شود تا زوایای زندگی شهدا را به نسل جوان معرفی کنیم.

پایان پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

پرداخت ۶ هزار میلیارد به گندم‌کاران همدانی

غرب ایران - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: سال گذشته در استان همدان ۶ هزار میلیارد تومان پول خرید گندم به گندم‌کاران و کشاورزان پرداخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *