جهیزیه
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-09-15 05:47:19Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

توزیع ۸۰۰ جهیزیه به نیابت از شهدا در همدان

غرب ایران – معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۸۰۰ جهیزیه در همدان بین زوج‌های جوان در ذیل برنامه‌های دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، سردار سید ضیاءالدین حزنی بعدازظهر امروز در آیین توزیع جهیزیه بین زوج‌های کم‌برخوردار همدان اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در استان همدان توزیع شده است.

وی افزود: امروز نیز ۸۰۰ جهیزیه به احترام ۸ هزار شهید استان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توزیع می‌شود.

معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم تسهیل امر ازدواج و زمینه‌سازی برای فرزندآوری افزود: تصمیم توزیع جهیزیه در جمکران گرفته شد که با همکاری کمیته امداد و سپاه در سراسر کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه در سراسر کشور توزیع شد افزود: همه این جهیزیه‌ها توسط کارگر ایرانی و در کارخانجات ایرانی تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان همدان نیز با بیان اینکه در بخش‌های مختلف محرومیت‌زدایی و مبارزه با فقر افتخار داریم که سپاه همواره از همراهان نزدیک ما هستند افزود: سپاه طی سال‌های گذشته در کمک‌های مومنانه سردمدار بوده است.

شیخی‌زاده گفت: در حوزه مسکن در قالب تفاهم‌های مختلف بیش از ۹۹۰ واحد در استان همدان ذیل سه تفاهمنامه ۴۰ هزار، ۱۰ هزار و ۵۰ هزار واحد در حال ساخت داریم که تا کنون ۳۰۰ واحد از این واحدها تحویل خانواده‌های محروم و نیازمند شده است.

وی افزود: در حوزه لوازم خانگی ۲ هزار و ۶۶ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و تا به امروز ۴۷۸ سری جهیزیه تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد در کنار سپاه و بسیج به عنوان دو بال مهربانی در خدمت محرومین و نیازمندان هستند.

پایان پیام/ خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۱۶۴ هزار‌ نفر متقاضی دریافت مسکن “قانون جوانی جمعیت”تایید شدند

غرب ایران - دبیر جوانی جمعیت در وزارت راه و شهر‌سازی گفت: با ابلاغ قانون جوانی جمعیت برای دریافت مسکن از اواخر مهرماه سال ۱۴۰۰ و اجرای پیش‌نیاز‌های آن تاکنون، ۱۶۴ هزار‌ نفر مشمول قانون ماده ۴ تایید نهایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *