اجرای طرح زوج و فرد تردد خودرو در همدان بصورت الکترونیک

غرب ایران _ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودرو از نیمه مهر در همدان اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، سرهنگ غلامعلی همایی با اشاره به اینکه از نیمه مهر ۱۴۰۲ با نصب دوربین‌های هوشمند از سوی شهرداری، طرح زوج و فرد تردد خودرو در همدان به صورت الکترونیک اجرا می‌شود، اظهار کرد: پایه دوربین و دوربین پایش تصویری و ثبت تخلف در چند نقطه شهر همدان نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان این نقاط را شامل بلوار کاشانی، بلوار مفتح، میدان جهاد و ایستگاه عباس آباد اعلام کرد و گفت: نصب پایه‌ها در حال انجام است.

همایی افزود: بر اساس وعده شهرداری این نصب این دوربین‌ها حداکثر تا نیمه مهر به پایان می‌رسد.

وی یادآور شد: پیش از ثبت الکترونیکی تخلفات، باید برای مالکان وسایل نقلیه که منزل مسکونی آنها در محدوده طرح ترافیکی است کارت تردد صادر شود تا حقی از این افراد ضایع نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اجرایی شده یعنی در این زمان مردم مراجعه‌ای برای کار اداری به محدوده‌های تعیین شده ندارند.

خاطرنشان کرد: مراجعه‌ها به هسته مرکزی و محدوده طرح برای امور و خریدهای روزانه بوده که در این باره نیز می‌توانند متناسب با پلاک وسیله نقلیه در روزهای زوج یا فرد کار خود را انجام دهند.

همایی با تصریح بر اینکه در حال حاضر طرح تردد زوج و فرد خودروها در برخی معابر با بهره‌گیری از نیروی انسانی در حال انجام است، این معابر را شامل محدوده خیابان‌های میرزاده عشقی، خیابان پاسداران، خیابان شهیدان بهادربیگی، بلوار غبار همدانی، خیابان فلسطین، بلوار نیروی انتظامی، بلوار بدیع‌الزمان، خیابان هفده شهریور، خیابان شهید چیت‌سازیان، خیابان طالقانی و میدان جهاد همدان اعلام کرد.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *