۱۷ هزار ‌دانش‌آموز و ۸۶۰ دانشجو در ‌همدان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند‌

غرب ایران – مدیرکل کمیته امداد ‌همدان با بیان اینکه ۱۷ هزار ‌دانش‌آموز و ۸۶۰ دانشجو در استان ‌زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند‌، گفت: برای هر دانش‌آموز حداقل بسته تحصیلی به ارزش ۷ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛رسول شیخی‌زاده با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با شعار آینده‌ساز باشیم از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵مهر ماه سال جاری ادامه دارد، اظهار داشت: برنامه نمادین این جشن در تاریخ‌های ۶ مهرماه در پایگاه اصلی در مراکز شهرستان‌ها، هفت مهر ماه در مصلی‌های نماز جمعه و نهم مهر ماه در مدارس استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۷۸۳ مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل مدارس، مراکز نیکوکاری، مراکز اجرایی کمیته امداد در استان فعال و پذیرای کمک‌های خیرین هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد تومان توسط خیرین برای جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است، اذعان کرد: ۱۷ هزار و ۷۱۲ دانش‌آموز و ۸۶۰ دانشجو در استان همدان زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که نیاز به شهریه و مایحتاج تحصیلی شامل پوشاک، کفش، لوازم التحریر و غیره دارند.

شیخی‌زاده با بیان اینکه بیش برای هر دانش‌آموز حداقل بسته تحصیلی به ارزش هفت میلیون ریال در نظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: در این راستا به اعتباری بیش از یازده میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز داریم که لازم است تا پانزدهم مهر ماه و پایان جشن عاطفه‌ها محقق شود.

با توجه به شروع مدارس چرا تهیه لوازم التحریر و مایحتاج مدرسه دانش‌آموزان تا پانزدهم مهر به تعویق افتاده است، تصریح کرد: در شش ماه اول سال بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۴ میلیون تومان کمک به دانش‌آموز زیرپوشش تحت غالب کمک هزینه تحصیلی و شهریه تخصیص یافته ‌و در شش ماه دوم سال با برگزاری جشن عاطفه‌ها مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تأمین شده و تلاش شده که هیچ دانش‌آموز تحت پوششی بدون لوازم التحریر سال تحصیلی خود را آغاز نکند.

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند