آیاهمدان صاحب ایرلاین اختصاصی می‌شود؟

غرب ایران – همدان به دنبال راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی است که امیدواریم با اختصاص وام خرید هواپیما و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این موضوع به زودی محقق شود.

فرزاد تیموری معاون عمرانی استاندار همدان در خصوص فعال شدن فرودگاه همدان یک خبر خوش به همدانی‌ها داد و گفت: همدان به دنبال راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی همدان و خرید هواپیما است که اگر تحقق یابد، فرودگاه همدان خدمات بیشتر و بهتری را ارائه خواهد داد.

او گفت: موضوع خریداری ایرلاین اختصاصی برای همدان مطرح است و دنبال این هستند که مبلغ قابل قبولی وام در قالب سفر ریاست جمهوری داده شود، اما ابتدا باید سرمایه‌گذار آن مشخص شود.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: وام برای این موضوع در مصوبات سفر ریاست جمهوری تعریف شده است و فقط بخش خصوصی باید آن را پیگیری کند.

تیموری با تاکید بر اینکه این پروژه سرمایه‌گذار هم دارد، ولی هنوز قطعی نشده است گفت: امیدواریم با تحقق این موضوع بتوانیم ضمن فعال کردن فرودگاه، سفر‌های هوایی مورد استقبال مردم همدان را نیز داشته باشیم.

او گفت: امسال پرواز حجاج از همدان انجام شد که به خوبی صورت گرفت و مشکلی نداشتیم این موضوع نشان داد در ادامه نیز می‌توانیم پرواز‌های دیگری را داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: برای برقراری پرواز‌های دیگری از همدان، بحث چارتری را پیشنهاد می‌کنند، اما چون در این نوع پرواز باید هزینه صندلی‌های خالی نیز پرداخت شود، چندان مورد تایید نیست.

تیموری گفت: با توجه به اینکه سفر‌های چاتری هزینه‌ای روی دست مردم و دستگاه‌ها می‌گذارد، تمایلی برای آن نیست، اما به علت استقبال مردم از چند مسیر هوایی تلاش بر راه‌اندازی ایرلاین اختصاصی همدان را داریم.

انتهای خبر/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.