دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس ۱۵ مهرماه در همدان برپا می‌شود

غرب ایران – دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس ۱۵ مهرماه در همدان خبر داد و گفت: میهمانان کشوری و لشکری برای حضور در اجلاسیه کنگره شهدا به همدان می‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، سردار مهدی فرجی  در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدا با اشاره به دیدار پیشکسوتان حوزه دفاع‌مقدس با رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع‌مقدس اظهار داشت: این دیدار به صورت وبینار خواهد بود همچنین مراسم غباررویی گلزار شهدا در سطح استان همزمان با سراسر کشور، رژه خودرویی نیروهای مسلح، سرکشی از خانواده معظم شهدا و اهدای نشان سرو به آنها از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که بیشترین سرکشی‌ها قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره و در جریان هفته دفاع‌مقدس انجام شود افزود: امیدواریم در ایام کنگره، شهرستان‌ها نسبت به فضاسازی در محیط شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس یک روز قبل از اجلاسیه کنگره آغاز می‌شود، تصریح کرد: برپایی غرفه‌‌های هنری و انجام کارهای فرهنگی با محوریت موضوعاتی مثل کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، استکبارستیزی، سرودهای جمعی و غیره توسط دستگاه‌های اجرایی در خلال این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه میهمانانی که در اجلاسیه شرکت خواهند کرد، از نمایشگاه کتاب نیز بازدید می‌کنند گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس در راستای دومین کنگره شهدای همدان از ۱۵ مهرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

فرجی عنوان کرد: دومین اجلاسیه کنگره شهدا در حالی از شانزدهم مهرماه به مدت چهار شب و بعد از نماز مغرب و عشا در سالن شهید سلیمانی برگزار می‌شود که برای حضور در آن از فرماندهان سپاه، ارتش و فراجا دعوت شده و در حال رایزنی هستیم تا یکی از سران قوا، در اجلاسیه سخنرانی داشته باشند.

وی  با تقدیر از مجموعه شهرداری، با اشاره به اینکه نیاز است مدیریت شهری برای تبلیغات و فضاسازی شهر به صورت گسترده پای کار بیاید، گفت: در اجلاسیه و نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس، همچون فصل شیدایی امیدواریم اقدامات به نحوی انجام شود که یک کار بزرگ و ماندگار را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان

غرب ایران - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای ۲۳ استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.