حضور بانوان هاکی باز همدانی در اردوی آسیایی

به گزارش غرب ایران ؛ رییس هیات هاکی همدان گفت: بانوان هاکی باز این استان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از در اردوی تیم ملی حضور یافتند.

پوریا حصاری اظهار داشت: سومین مرحله اردوی آماده سازی و تدارکاتی تیم ملی هاکی بانوان ایران در خمینی شهر استان اصفهان آغاز شد.
وی اضافه کرد: نیلوفر عبدی سرمربیگری تیم ملی هاکی ایران ۱۹ بازیکن از سراسر ایران را به این اردو فراخواند که در این بین سمیرا یادگاری و ساناز بهرامی از همدان حضور دارند.
حصاری خاطرنشان کرد: همچنین فاطمه رجبیان از مربیان فعال و با سابقه هاکی همدان به عنوان مربی تیم ملی در این اردو حضور دارد.
وی خاطرنشان کرد: در این اردوی هفت روزه هاکی بازان ملی پوش زیرنظر سرمربی تیم ملی تمرینات خود را تا ۱۷ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه ورزشی شهدا و مجموعه ورزشی مادر خمینی شهر پیگیری خواهند کرد.
حصاری یادآور شد: این ملی پوشان قرار است در هفتمین دوره بازیهای هاکی بانوان ۲۰۱۹ داخل سالن آسیا در روزهای ۲۲ الی ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ در شهر «چون بوری تایلند» حضور یابند.
همدان یکی از قطب های اصلی هاکی کشور است.

انتهای پیام /ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *