ارزیابی۲۱ واحد صنعتی و خدماتی همدان در همایش صنعت سبز

غرب ایران – معاون محیط انسانی حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: ۲۱ واحد صنعتی و خدماتی از این استان برای شرکت در همایش ملی صنعت سبز نام نویسی کردند که عملکرد آن‌ها بررسی و ارزیابی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ سید عادل عربی بیان کرد: شرکت کنندگان در همایش ملی صنعت سبز باید عملکرد زیست محیطی خود را در ۲ بخش عمومی و اختصاصی در شاخصه‌ها و بخش‌های مختلف ارائه دهند تا امتیاز‌های مورد نیاز را بر اساس عملکرد دریافت کنند.

او افزود: عملکرد دستگاه‌ها با توجه به مستندات ارائه شده در جهت صنعت سبز، خود اظهاری و اقدامات صورت گرفته، طی چند مرحله بررسی و ارزیابی می‌شود و در نهایت سازمان حفاظت محیط زیست ار بین واحد‌های صنعتی و خدماتی شرکت کننده، شرکت‌های ممتاز را در ۲ بخش ملی و استانی معرفی می‌کند.

معاون محیط انسانی حفاظت محیط زیست استان گفت: ۲۱ واحد صنعتی و خدماتی از همدان در این همایش شرکت کردند که ابتدا بررسی وضعیت آن‌ها در مرحله نخست در استان صورت می‌پذیرد که این فرایند تا ۲ روز آینده به پایان می‌رسد.

عربی ادامه داد: در مرحله استانی بر اساس مستندات ارائه شده به واحد امتیاز تعلق می‌گیرد سپس در مرحله دوم مستندات و امتیاز‌ها در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته تا در این مجموعه بررسی نهایی صورت گیرد.

او گفت: تمامی مستندات و خوداظهاری‌ها در سامانه جامع محیط زیست کشور بارگذاری شده و هیچکس نمی‌تواند در مستندات و نمره‌ها دخل و تصرف کند چرا که همه ارزیابی‌ها و امتیاز دهی‌ها در سامانه ثبت می‌شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *