۱۰ پروژه راهسازی در مسیر ۹۰ کیلومتری ایلام-مهران فعال است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، فرشاد دوستی اظهار کرد: راه و شهرسازی استان ایلام برای اربعین، پروژه‌های مختلف راهسازی در مسیرهای منتهی به مهران تعریف کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جاده ایلام-مهران، افزود: بخش زیادی از این پروژه چهارخطه شده و مابقی مسیر در حال فعالیت است، تصریح کرد: هم اکنون ۱۰ پروژه راهسازی در مسیر ۹۰ کیلومتری ایلام-مهران فعال است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: زیرگذر ارغوان در شهر ایلام یعنی شروع مسیر ایلام-مهران در حال اجرایی شدن است و آماده آسفالت است و قبل از اربعین این پروژه به اتمام می‌رسد.

دوستی عنوان کرد: ۲ تونل در مسیر ایلام-مهران در حال ساخت است، این ۲ تونل در مراحل نهایی است و در زمان اربعین به صورت آسفالت آماده تردد می‌شود.

وی گفت: تقاطع جندالله در مسیر ایلام-مهران نیز تا قبل از اربعین زیر بارترافیک خواهد رفت و زمینه تسهیل تردد زوار اربعین را فراهم می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: یکی دیگر از پروژه‌های راهسازی مسیر ایلام-مهران، تقاطع صالح آباد است که به اربعین امسال نمی‌رسد ولی تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

دوستی بیان کرد: در محدوده کنجانچم نیز چند پروژه راهسازی به طول هشت کیلومتر در حال اجرایی شدن است که بعید است به اربعین امسال برسد.

وی گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون پروژه ۶ خطه کردن جاده مهران تا مرز مهران نیز برای سهولت تردد در حال اجرایی شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های راهسازی جاده ایلام-مهران و مهران تا دهلران بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *