مصرف بنزین در همدان به بالاترین میزان رسید

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، امین روستایی  اظهار کرد: فعالیت بی‌سابقه سوخت‌رسانان در تأمین و عرضه بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل در تابستان امسال باعث شد همه کارکنان در آماده‌باش باشند.

وی ادامه داد: با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان مقصد گردشگری هموطنان، روند مصرف بنزین به شدت افزایش یافته و رشد مصرف به بالاترین میزان خود در سال‌های اخیر رسیده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان یادآور شد: این شرکت طی عملیات بی‌وقفه، موجودی مخازن جایگاه‌ها را کنترل و با تلاش فراوان از هر طریق ممکن سوخت را از مبادی تولید پالایشگاهی به استان انتقال می‌دهند.

وی در خصوص فروش سهیمه بنزین از سوی برخی خودروهای عمومی تأکید کرد: سهمیه بنزین واریزی به کارت خودروهای عمومی متعلق به مالک خودرو نیست، امانتی است نزد مالک خودرو و صرفا برای ارائه خدمت به عموم آحاد جامعه است.

روستایی هرگونه سوءاستفاده و فروش سهمیه سوخت را مصداق تضییع حقوق عمومی و تخلف دانست و خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این دست از تخلفات، در وهله نخست با دارنده کارت برخورد قانونی شده و به تعزیرات معرفی خواهد شد و همزمان جایگاهی که در آن تخلف صورت گرفته، تعطیل و جریمه‌های سنگینی برای مالک جایگاه اعمال خواهد شد.

پایان پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *