بهسازی ۸۰ کیلومتر از محور‌های شریانی و روستایی استان همدان با استفاده از آسفالت نوین

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: سه اکیپ اجرای آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در راه‌های روستایی استان همدان مشغول فعالیت هستند و تا کنون در بیش از ۲۰ کیلومتر از محور‌های روستایی استان این عملیات اجرا شده است.

او گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم تا پایان فصل کاری ۱۴۰۲ حداقل ۸۰ کیلومتر از راه‌های شریانی و روستایی استان با استفاده از آسفالت نوین بهسازی شود.

مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به مزیت‌های استفاده از آسفالت‌های حفاظتی اسلاری سیل گفت: عمر اسلاری سیل، بین ۵ تا ۳ سال است و کاربرد آسان، سرعت زیاد اجرای کار، استفاده کم‌تر از مصالح، مقاومت زیاد در برابر اصطکاک، جلوگیری از اختلاف ارتفاع بین آسفالت اصلی و شانه راه و نیز، کاهش هزینه از مزایای اصلی اسلاری سیل محسوب می‌شود.

آهکی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی در محور روستایی قوچ تپه شهرستان اسدآباد بطول ۱۲ کیلومتر در حال اجراست و در محور‌های روستایی شهرستان های: فامنین و رزن نیز ۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی اجرا شده است.

او گفت: علاوه بر راه‌های روستایی، اجرای آسفالت نوین (اسلاری سیل) در محور‌های شریانی دچار رخ رفتگی و دارای خرابی کم نیز در دستور کار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *