افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در کردستان با اعتبار ۳۰ هزار میلیارد ریالی

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه کنسانتره گلالی قروه اظهار کرد: طی چند روز آینده بیش‌از ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه در سطح استان با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در چند ماه آینده هم شاهد سفر سوم آیت الله رئیسی در قالب سفر استانی یا پروژه‌ای به کردستان خواهیم بود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که بهره مندی از فرصت‌های رشد و ارتقای شاخص‌های توسعه استان را از دست دهد.

زارعی کوشا از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه در استان با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۳۰ هزار میلیارد ریال بدون احتساب میزان سرمایه گذاری در شرکت پتروشیمی بعثت کردستان بوده و برای پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در سفر محمد مخبر به استان سرمایه گذاری شده است.

استاندار کردستان از آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن گلالی قروه به عنوان گامی بزرگ در راستای توسعه استان یاد کرد و گفت: کردستان با شتاب خوبی به سمت صنعتی شدن پیش می‌رود.

زارعی کوشا یکی از نگرانی‌های مردم و مسئولان استان را خام فروشی مواد معدنی عنوان کرد و افزود: برای ممانعت از خام فروشی معادن، در حوزه فرآوری و تکمیل زنجیره ارزش چندین پروژه در استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور در تیرماه سال گذشته به استان را سرمایه گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در ۱۰ شهرستان استان عنوان کرد.

استاندار کردستان اعلام کرد: صندوق بیمه عشایر و روستایی به زودی در صنعت تولید پوشاک در قروه سرمایه گذاری خواهد کرد و به تدریج در دیگر شهرستان‌های استان هم متناسب با مزیت‌های آنها این مهم محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *