امداد رسانی امدادگران جمعیت هلال احمر ایلام در ۱۴۴ حادثه

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امسال نجاتگران این جمعیت به ۱۴۴ حادثه امداد رسانی داشته که شامل ۴۵ حادثه جاده ای، ۵۱ مورد کوهستان، ۲ مورد آتش سوزی جنگل ها و مراتع، ۱۱ مورد خدمات حضوری، چهار مورد حادثه غرق شدگی، هشت مورد خدمات مناسبتی، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، هشت مورد حادثه شهری، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد زلزله بوده است.

وی بیان کرد: با بیان اینکه در جریان فعالیت های امدادی این جمعیت در سه ماهه نخست سال جاری ۲۷۹ تیم عملیاتی در قالب یک هزار و ۶ نفر نجاتگر در سطح استان به حوادث مختلف پاسخ داده اند، افزود: در این حوادث در مجموع ۲۳۳ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات به‌کارگیری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: امداد رسانی این جمعیت در حوادث سال جاری ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است و در این حوادث ۶۷ نفر از طریق آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی هستند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *