تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه نیازمند اعتبار

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور جمعی از مدیران مدیریت شهری برگزار شد، گفت : اختصاص اعتبار برای قطار شهری کرمانشاه باید براساس برنامه مدون باشد.

وی افزود: یکی از مسائلی که باید برای اجرای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شود پیش بینی شرایط برای آینده است و اکنون ما وارث تصمیماتی هستیم که در گذشته گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تغییر پروژه فعلی دیگر امکان پذیر نیست و در سال‌های آینده می‌توان متصور بود که پروژه قطار شهری به کمک مدیریت شهری بیاید.

صحرایی بیان کرد: برای طرح قطار شهری در شرایط فعلی باید به زیرگذر آن فکر کنیم و برای تکمیل آن گام برداریم و نیازمند پیگیری برای تکمیل آن هستیم.

وی ادامه داد: مردم کرمانشاه انتظار دارند اجرای این پروژه به نتیجه برسد و در برنامه ریزی جدید باید جوانب کار در نظر گرفته شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: باید برای اعتبار پرداختی به پروژه زمان بندی مدون به مردم ارائه شود تا پیشرفت پروژه برای همگان مشخص باشد.

صحرایی بیان کرد: اگر کلانشهر‌های دیگر نیازمند پروژه‌ای هستند کرمانشاه به تسهیلات و پروژه‌های بیشتری نیاز دارد که یکی از مکان‌هایی که کرمانشاه اکنون از آن بی بهره است عدم وجود شهربازی در شهر کرمانشاه است .

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *