دکتر حبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان

۹ طرح بهداشتی و درمانی در همدان بهره برداری می شود

به گزارش غرب ایران حبیب اله موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان اظهار داشت: خیران سلامت در ساخت ۲ طرح مرکز جامع سلامت تویسرکان در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و آزمایشگاهی در رزن مشارکت داشتند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: بزرگترین طرح آماده بهره برداری این استان کلینیک تخصصی و فوق تخصصی همدان با عنوان «امید» است که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در شهر همدان راه اندازی شده است.
موسوی بهار با بیان اینکه برای بهره برداری از این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال از محل طرح تحول سلامت هزینه شده است افزود: این کلینیک دارای ۴۸ مطب، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه و بخش دندان پزشکی با ۱۰ یونیت است.
وی اظهار داشت: سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مراکز آموزشی و درمانی فرشچیان سینا، بعثت و شهید بهشتی در ۲۰۰ متر مربع با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و راه اندازی می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان بیان کرد: طرح توسعه اتاق عمل سرپایی و پوست به همراه ساختمان متمم اورژانس بیمارستان فرشچیان سینا در زمینی به مساحت ۳۱۰ متر مربع و هزینه کرد ۹ میلیارد ریال از سال ۹۶ آغاز شده و هم اینک آماده بهره برداری شده است.
موسوی بهار، بهره برداری از خانه بهداشت روستای رسول آباد سفلی(تاج آباد) بهار، مرکز خدمات جامع سلامت روستای شهرک نهاوند، بازسازی و مرمت ساختمان آزمایشگاه مرکزی و اورژانس و بلوک زایمانی نهاوند در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع را از دیگر طرح های آماده بهره برداری در هفته سلامت دانست.
وی گفت: عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی گلشن نهاوند در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر مربع با پیش بینی ۱۰ میلیارد ریال آغاز می شود.
برنامه های هفته سلامت از یکم اردیبهشت با شعار «مراقبت های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» آغاز شده است.

 

انتهای پیام /م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *