ضرورت مقابله با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ سردار احمدرضا رادان  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از سران و فرماندهان لشکری و انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه به دلیل نقش مؤثری که هشت سال دفاع مقدس داشته تجلی بخش شعور مردم این خطه از کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان کرمانشاه با وجود اینکه خود رزمنده دوران جنگ بودند اما آغوششان به روی رزمندگان باز بوده، افزود: ایمان، اعتقاد و همراهی با ولایت این مردم سبب درهم شکسته شدن دشمن شد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مردم کرمانشاه با مقاومت و ایثار خود چهره واقعی رزمندگان را نمایش و نیز درهم کوبیدن شدن چهره منافقین شدند به همین دلیل است که مردم کرمانشاه طلایه دار و سردمدار افتخارات کشور در دوران جنگ هستند.

رادان خاک کرمانشاه را به دلیل عبور زائرین مقدس دانست و ادامه داد: خاک این منطقه به خون شهدا آغشته و مقدس شده و امروز به زیارتگاه و مسیر عبور زائران برای رسیدن به کربلا تبدیل شده و گویا کربلا را زنده کردیم و مردم در این صحنه نقش حیاتی و اساسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی که در نبرد رو در رو توان شکست نیروی مخلص ما را نداشت امروز پیر مرد و پیر زن‌هایی شدند که پشت سیستم و در فضای مجازی می‌خواهند ما را شکست دهند.

فرمانده کل انتظامی کشور به هشیاری مردم در صحنه نبرد جدید دشمن تاکید کرد و افزود: امروز دشمن در جنگ ترکیبی در فضای مجازی و حقیقی بار دیگر عزم به درگیری با مردم ایران جزم کرده اما برای شکست آنها باید از جنس همان نبرد استفاده شود تا سپاه اسلام در مقابل سپاه کفر ایستادگی کند.

رادان با بیان اینکه مردم میدان دار جنگ دشمن علیه اسلام بوده و رهبر انقلاب اسلامی نیز پرچم دار این میدان است، تاکید کرد: امروز دشمن همه تلاش خود را برای تفرقه افکنی در سپاه اسلام به کار گرفته تا مردم را دچار شک و تردید کند اما با یاری خدا و هشیاری مردم بازهم شکست خواهند خورد چرا که در همین ابتدای کار خود از درون در بین نیروی خودی دچار اختلاف و درگیری هستند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگی که در فضای مجازی راه اندازی شد شعور مردم بر شور سبقت گرفته، ادامه داد: دشمن در جنگ پیش رو غرق در فضای مجازی است اما باید هوشیارانه از جنس جنگ خود و در همان فضای مجازی با آنها مقابله شود و مهمترین مقوله برای مقابله با دشمن پس از شعور، افزایش استقامت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

با گردن کشان و متعرضان به امنیت مردم به سختی برخورد می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور متذکر شد: خدمت کردن به مردم مناطقی همچون کرمانشاه که در درگیر جنگ همگی از جان خود مایه گذاشتن نوعی توفیق و فرصت است و هرکس در این موقعیت قرار گیرد باید از ظرفیت و فرصت‌های ایجاد شده به نحو احسن استفاده کند چرا که مردن این مناطق شایسته امنیت و خدمت هستند.

سردار رادان یادآوری کرد: در اتفاقات اخیر شهدای بسیاری در راه تأمین امنیت جان خود را فدا کردند و این یعنی نیروهای خدمتگذار برای مردم تا پای جان حضور دارند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه نماد مقاومت و ایثار است بنابراین هرکس که به جان مردم تعرض کند و امنیت مردم را به خطر بیندازد باید مورد مجازات قرار گیرد و در لایه‌های عمیق‌تر کشوری در حوزه امنیت باید از مدیران با کارنامه خوب و قابل قبول استفاده شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر برخورد با گردن کشان و متعرضان به امنیت مردم، تصریح کرد: هرجایی که افراد در مقابل قانون و امنیت گردن کشی می‌کنند و باعث اختلال در امنیت مردم می‌شود با برخورد جدی باید به جای ناامنی برای آنها تبدیل شود.

سردار رادان خطاب به مدیرانی که مسئولیت می‌گیرند و بر سرکار می‌آیند، تاکید کرد: استفاده از تجربیات مسئولین گذشته، مشورت با مدیران با تجربه و استفاده از ظرفیت مهم بسیج باید در دستور کار قرار داد.

وی در پایان به شناسایی دغدغه‌های مردم اشاره کرد و گفت: شناسایی، تسلط و پاسخگویی به مشکلات و دغدغه‌های مردم را در دستور کار خود قرار داده تا علاوه بر تأمین امنیت و آرامش مردم باعث افزایش شأن و اقتدار نیروی انتظامی باشیم.

انتهای خبر /خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *