۹۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهرستان رزن اختصاص یافت

به گزارش غرب ایران علی اصغر غفاری‌آثار با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بر اساس شاخص نهاد ریاست جمهوری به پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعتبارات سفر اختصاص داده می‌شد، اظهار کرد: با چنین وضعیتی به شهرستان رزن هیچ اعتباری تعلق نمی‌گرفت و بالاترین پروژه شهرستان بیمارستانی با ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی بود اما با نگاه ویژه استاندار و نیز پیگیری‌های لازم اعتبارات خوبی از محل سفر به شهرستان رزن اختصاص داده شد.

وی اضافه کرد: از این میزان اعتبار اختصاص داده شده از محل سفر به شهرستان رزن ۶۰۰ میلیارد تومان بر اساس شاخص‌های سازمان برنامه و بودجه به کل پروژه‌های به‌نام و قدیمی و باقی مانده به ۱۱ پروژه به صورت گلوبال در حوزه‌های مختلف ادارات و مجموعه‌های این شهرستان از جمله دستگاه‌های بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی اعتبار اختصاص داده شده است.

فرماندار رزن همچنین با اشاره به اختصاص ۲۱ میلیارد اعتبار برای پروژه استخر بانوان، اختصاص ۱۲ میلیارد اعتبار به پروژه نیمه کاره ۱۳ ساله استخر دانش آموزی شهرستان و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان رزن از محل اعتبارات سفر، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۱,۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان رزن اعلام شده است که ۹۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر، ۶۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌ها و ۶۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ بوده است.

غفاری‌آثار بیان کرد: برای اینکه برنامه مسکن شهرستان رزن را تا ۲۰ سال آینده حل کنیم، به همین منظور ۷۵ هکتار به محدوده شهر رزن و ۴۷ هکتار به محدوده شهر دمق الحاق شد.

فرماندار رزن از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به پروژه کریدور شمالی استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو بانده رزن به دمق پروژه کریدور شمال استان همدان دارای ۲۹ میلیارد اعتبار بوده و طرح فوق فعال است و هفته آینده طی جلسه‌ای با مدیرکل راه و شهرسازی پیگیر شتاب بخشی و تسریع در روند این طرح با جذب اعتبارات هستیم.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *