تأکید بر استفاده از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد کسب و کارهای جدید

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل، به چرخه تولید بازگشتند.

وی با بیان اینکه نقش کارگران مدیریت و فعالیت واحد‌های تولیدی در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، بسیار مهم، تأثیرگذار است, اظهار کرد:ایجاد شهرک‌های اقتصادی برای آینده‌ای روشن از اقدامات دولت مردمی سیزدهم در راستای رشد تولید است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان باید برای رشد تولید بیشتر استفاده شود خاطرنشان کرد:کارگران و کارفرمایان در دوران جنگ اقتصادی، دو بال پُر توان تولید هستند که با حضور قدرتمند خود در عرصه‌های مختلف ایران عزیز را به قله‌های افتخار و سربلندی می‌رسانند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دست و بازوی کارگران و کارفرمایان تلاشگر استان را می‌بوسیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم عنوان کرد:کارگر، رکن تولید است.

استاندار همدان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت انقلابی سیزدهم در استان همدان، بیش از ۱۵۲ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری که بعضاً سالها خارج از چرخه تولید بودند، به مدار تولید بازگشتند و بسیاری از این واحد‌های احیاء شده توسط جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مورد بازدید قرار گرفتند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه رشد و حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار است تصریح کرد:از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت معیشتی کارگران دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای ورزش و سلامت کارگران شریف استان مورد تأکید است‌ گفت:جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت منظم در حال برگزاری است و در آن پیگیر رفع مشکلات تولیدکنندگان هستیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تولید دانش‌بنیان با صرفه اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده بالا، باعث بهبود کیفیت معیشت کارگران می‌شودابراز کرد:دولت مردمی‌ سیزدهم به افزایش حقوق و دستمزد و بهبود وضع معیشت و زندگی کارگران نگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شکل‌دهی و ایجاد کسب و کارهای جدید و فرصت‌های شغلی و تولیدی بسیار حائز اهمیت است.

قاسمی فرزاد افزود:با اتحاد، همبستگی و انسجام از مشکلات عبور می‌کنیم و توطئه‌های دشمنان توسط مردم خنثی‌ خواهد شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

ارائه بیش از ۸۵ هزار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی همدان

غرب ایران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۸۵ هزار و ۴۷۷ خدمت دندانپزشکی دو سال گذشته در مراکز بهداشتی استان همدان انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *