نام نویسی در کارگاه‌های کانون پرورش فکری استان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ معصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: فعالیت سه کارگاه برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون ادامه دارد و کارگاه‌های حضوری نیز در مراکز در حال اجرا است.

 او نقاشی، عکاسی و سفالگری را از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار برشمرد و افزود: علاقمندان در گروه‌های سنی «نوجوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: خانواده‌ها با مراجعه به سایت مجازی کانون استان همدان به نشانی hamedan.kpf.ir نسبت به ثبت نام فرزندان خود در کارگاه‌های مورد نظر اقدام کنند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۰ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۳ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

انتهای پام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *