در سفر رئیس‌جمهور ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش همدان اختصاص یافت

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی فرزاد در نشستی با جمعی ازروسای هیئت های ورزشی و جمعی از  ورزشکاران با اشاره به اینکه وحدت و انسجامی که در ساختار ورزش و جوانان استان وجود دارد و زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را فراهم می‌کند اظهار داشت: تلاش و کوشش مجموعه مدیریتی ورزش و جوانان استان در راستای پیگیری امور ورزش استان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه هزینه کردن در حوزه ورزش، نوعی سرمایه‌گذاری است گفت:دولت مردمی سیزدهم از ورزش قهرمانی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.باید به رشته‌هایی که اقبال عمومی جوانان به آن‌ها بیشتر است توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه از همه توان و امکانات در راستای حمایت از ورزش استان استفاده خواهیم‌ کرد گفت:حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به همدان، به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است.

قاسمی فرزاد افزود: در طرح نهضت ملی مسکن که با اختصاص زمین ۱۴۰ هکتاری اراضی استانداری گام اول آن در همدان آغاز شد و توجه ویژه‌ای به سرانه‌های فضای سبز و فضاهای ورزشی شده است.

وی با بیان اینکه در حال تلاش برای تأمین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و حل این معضل دیرینه همدان هستیم خاطر نشان کرد:در اعتبارات استانی و جاری در کمیته تخصیص به حوزه ورزش و جوانان توجه ویژه شود.

استاندار همدان در پایان گفت: همچنین باید به زیرساخت‌ها، تجهیزات نوین، نیازهای جدید ورزشکاران و فضاهای ورزشی توجه شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

غرب ایران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *