۱۷ مسجد میزبان مراسم اعتکاف رمضان

به گزارش غرب ایران، مهدی صلواتیان با بیان اینکه همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان در همدان ۵ مسجد و در شهرستان‌ها ۱۲ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف مهیا شده است، افزود: مبلغ ثبت نام برای هر نفر در همدان ۲۵۰ هزار تومان است.

او با اشاره به اینکه ثبت نام افراد برای اعتکاف در همدان از ۱۶ تا ۱۹ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در مسجد جامع انجام می‌شود، تصریح کرد: پارسال ۱۳ مسجد در استان همدان اعتکاف ماه رمضان را برگزار کردند و امسال نیز اعتکاف از شب ۲۱ ماه رمضان آغاز می‌شود.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان با بیان اینکه مراسم اعتکاف در مسجد جامع شهر همدان سه دوره سه روزه خواهد بود، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود سه هزار نفر در این اعتکاف حضور داشته باشند.

صلواتیان افزود: ختم قرآن، محافل انس با قرآن، محافل انس با شهدا و علما، مسابقات مختلف، دعوت از راویان دفاع مقدس و قرائت دعا‌های مخصوص اعتکاف از جمله برنامه‌های این آئین معنوی خواهد بود.
علاقمندان برای ثبت نام باید به مسجد جامع شهر همدان و مساجد جامع شهرستان‌های استان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *