بازدید ۴۰۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری استان همدان

به گزارش غرب ایران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ، محسن معصوم‌علیزاده افزود: در این مدت ۳۰ هزار و ۶۵۰ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: در این مدت هشت هزار و ۷۱۳ نفر در هتل‌ها، سه هزار و ۲۶۱ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۹۶۰ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۴۷۴ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: همچنین یک‌هزار و ۷۹۹ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۳۳۸ نفر در متل‌ها، ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۵۴۹ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان داده شدند.

وی گفت: همچنین در مدت زمان یاد شده ۳۰ هزار و ۷۳۲ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت اقامت داشته‌اند. وی با بیان اینکه در این مدت ۱۷۸ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است.

علیزاده تصریح کرد: ۱۲ مورد تذکر، سه مورد تشویقی و دو مورد اخطار کتبی نیز صادر شده است.

غار علیصدر، آرامگاه بوعلی، آرامگاه باباطاهر، کتیبه‌های گنجنامه، محوطه تاریخی هگمتانه و منطقه تفریحی توریستی عباس‌آباد در صدر بازدیدهای نوروزی استان قرار دارند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *