پس از ۱۸ سال شهرداری همدان موفق به بهره‌برداری از معادنش شد

به گزارش غرب ایران حسین مردانی با اشاره به اینکه شرکت سیمان شهرداری همدان دارای هفت معدن و مقدار زیادی اراضی است که توانسته برای استخراج سیمان مجوز بگیرد، افزود: در این ۱۸ سال اقدامات زیادی انجام شده است تا شرکت سیمان دایر شود که بنا به دلایل مختلف بلاتکلیف مانده بود.

او تأکید کرد: در چند ماه گذشته پیگیری‌های لازم را انجام داده و در نهایت به این نتیجه رساندیم که آغاز کار در اراضی و معادن شهرداری واقع در روستای داق‌داق آباد صورت بگیرد و کارخانه تولید کاغذ از سنگ دایر شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شهرداری همدان افزود: با چند شرکت دانش‌بنیان و شرکت‌هایی که قبلاً در حوزه تولید کاغذ از سنگ کار کرده بودند، رایزنی و تبادل اطلاعات شده است و با چند شرکت به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

مرادی گفت: از هفت معدن موجود یک معدن را با شرکت‌های دانش‌بنیان توافق کردیم با یک هکتار زمین تولید کاغذ از سنگ را اجرایی کنیم.

او درباره بقیه معادن شرکت سیمان، تأکید کرد: برای مابقی معادن و اراضی با چند شرکت معتبر به منظور تولید سیمان سفید و آهک هیدارته وارد مذاکره شده ایم و در حال پیگیری هستیم.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *