افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک همدان

به گزارش غرب ایران سرهنگ غلامعلی همایی امجد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعه شهروندان به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی، پلیس راهور این استان در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم، ساعت کار این مرکز را افزایش داد.

وی اضافه کرد: ساعت کار مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استان همدان  تا ساعت ۱۶ است و شهروندان می توانند تا ساعت یاد شده نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز به این مرکز مراجعه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: هم اینک مراکز تعویض پلاک در شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و رزن به مراجعان خدمت ارائه می دهند.

سرهنگ همایی گفت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی نوشماره در ۱۰ ماه امسال در استان همدان داشته ایم همچنین در این مدت زمان مراکز تعویض پلاک ۱۲۶ هزار و ۱۴۹ خدمت شامل تعویض پلاک، ارائه پلاک جدید، اسقاط خودروی فرسوده، نقل و انتقال و ارائه پلاک به موتورسیکلت داشته است.

وی بیان کرد: ۲۵ هزار جلد گواهینامه پایه یک، ۲، سه و موتورسیکلت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ۱۴۰۱ در استان همدان صادر شده است.

رییس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه ۲۰ نوع خدمت در مراکز شماره گذاری ارائه می شود آنها را شامل فک رهن، ارائه خدمات به خودروهای وارداتی و مزایده ای، تغییر کاربری وسیله نقلیه، ویرایش سند، توقیف و رفع توقیف خودرو با دستور مرجع قضایی دانست.

سرهنگ همایی افزود: همچنین صدور انواع گواهینامه، تعویض گواهینامه، صدور گواهینامه المثنی، استعلام برای بیمه و استعلام برای گرفتن گواهینامه بین المللی از دیگر خدماتی است که در مراکز تعویض پلاک استان ارائه می شود.

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *