تخصیص ۱۲۰ میلیارد تومان به منظور بروزرسانی تجهیزات فنی و حرفه‌ای استان همدان

به گزارش غرب ایران، وهب مختاران بیان کرد: سفر رییس جمهور به استان همدان برای فنی و حرفه ای به ویژه تجهیز و به روز رسانی کارگاه های این مجموعه آورده های بسیار خوبی داشت.

وی اضافه کرد: این اعتبارات برای تجهیز و به روز رسانی کارگاه ها و تجهیزات، تعمیر تجهیزات مستعمل و مستهلک در نظر گرفته شد که این رقم باید در طی سه سال جذب و هزینه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار به فنی و حرفه ای نشان از توجه ویژه رییس جمهور به موضوع مهارت افزایی است ادامه داد: تاکنون ۱۰ درصد این میزان اعتبار جذب شده است و در حال خرید تجهیزات کارگاهی مورد نیاز هستیم.

مختاران بیان کرد: لیست خریدی تهیه شده است که متناسب با نیاز کارگاهی روز از جمله خرید «موتور هایمای جدید» خرید تجهیزات متناسب با رشته های «هوش مصنوعی» در این لیست گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: رشته های جدیدی نظیر «فناوری اطلاعات» نیز که در حال اضافه شدن به آموزش های مهارتی است نیازمند تجهیزاتی است که خرید این تجهیزات هم در دستور کار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: همه تجهیزات مورد نیاز بر اساس نیاز آموزش های مهارتی، مطابق با رشته های جدید و با آینده پژوهی خریداری می شود تا در آینده هم بتوان از این تجهیزات کارگاهی به نحو مطلوب بهره گرفت.

مختاران افزود: یکی از درخواست های این مجموعه بهره گیری از تجهیزات قاچاق کشف شده در کارگاه های فنی و حرفه ای است که در این راستا رایزنی هایی با نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته تا قانونی در این راستا مصوب کنند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *