آغاز طرح کنترل خودرو‌های حامل سوخت در همدان

به گزارش غرب ایران سرهنگ علی فکری افزود: راننده و وسیله نقلیه پیش بینی شده برای حمل سوخت باید شرایط و استانداردهای لازم را داشته باشند در غیر اینصورت از ادامه مسیر آنها جلوگیری می شود.

وی اضافه کرد: داشتن گواهینامه ویژه رانندگی خودروی حامل سوخت، تجهیزات ایمنی، نداشتن نقص فنی و جلوگیری از تردد این قبیل خودروها از مسیرهای ناایمن از جمله جاده غارعلیصدر با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش ترددها با جدیت کنترل می شود.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: همچنین طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز از امروز آغاز و تا یک هفته ادامه دارد که در این طرح علاوه بر جریمه خودروهای متخلف برای راننده نیز نمره منفی در نظر گرفته می شود.

سرهنگ فکری یادآور شد: تخلفات حادثه ساز شامل سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ ناگهانی، نقص سیستم روشنایی و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این قبیل تخلفات با شدت بیشتر در مسیرهای اصلی و فرعی کنترل می شود تاکید کرد: ۸۰ درصد سوانح فوتی و جرحی استان همدان ناشی از انجام پنج تخلف حادثه ساز است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *