اعمال ۷۰ درصد بخشودگی در قبض گاز بهای شهروندان همدانی

به گزارش غرب ایران محمدصادق محبی‌نظر افزود: این تخفیف به گونه‌ای است که در سال جدید تعرفه طبق الگوی مصرف احتساب خواهد شد البته که از ۶۱۰ هزار مشترک استان تعداد کمی شامل یک‌هزار و ۲۶۰ مشترک در پله ۱۱ با تعرفه ۵ هزار تومانی و ۹۲۵ مشترک در پله ۱۲ با تعرفه ۶ هزار تومانی مصرف داشتند.

او به طرح بهینه‌سازی و عایق‌بندی رایگان اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ مورد از موتورخانه‌های بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و حتی مشترکان خانگی عایق‌بندی شده که کاهش درصدی مصرف را به دنبال داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تاکید بر اینکه کل گاز مصرفی استان نسبت به سال قبل ۸.۱۷ درصد افزایش داشته است تصریح کرد: امسال در همدان صرفه‌جویی خیلی خوبی با توجه به برودت هوا رخ داد اگرچه خط قرمز ما تأمین گاز مشترکان خانگی است، ولی در حوزه‌های دیگر هم اختلالی به وجود نیامد.

محبی نظر در ادامه با بیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح امسال ۵۸ واحد تولیدی و کشاورزی و دو روستا است تأکید کرد: اعتبار این طرح‌ها معادل ۱۰ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان است.

او با اشاره به اینکه در حوزه کلنگ‌زنی‌ها نیز چهار روستا و ۳۶ واحد تولیدی است افزود: اعتبارات این پروژه‌ها از منابع ملی معادل ۲۴ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه نرخ گازرسانی به خانوار شهری صد درصد و نرخ گازرسانی به خانوار روستایی ۹۹.۸ درصد است به مصرف بهینه اشاره کرد و گفت: هر ساله طرح پایش ادارات واحد‌های تجاری و موارد مشابه در دستور کار است به طوری که در ابتدا تذکر و اخطاریه و در نهایت قطعی موقت انجام می‌شود و هدف این مهم اقدام به اصلاح الگوی مصرف است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *