اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، مسعود ویژه در این خصوص اظهار کرد: پردیس سینمایی مهر قدس، سینما فلسطین و سینما فرهنگ بهمن ماه امسال، میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فجر خواهند بود.

وی با تأکید بر اهتمام دولت مردمی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تحقق عدالت فرهنگی در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: برای بهره‌مندی هم‌استانی‌های عزیز از فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، همدان امسال هم میزبان اکران این فیلم‌ها خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: بلیت فروشی فیلم‌های این جشنواره از هفته آینده به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با دهه فجر و از ۱۷ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد امسال هم شاهد استقبال گسترده‌ای از طرف مخاطبان، هنرمندان و علاقمندان به سینما باشیم.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

زنگ خطر شیوع روزافزون دیابت

غرب ایران - عضو هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران شیوع روزافزون دیابت را یکی از نگرانی‌های متولیان سلامت در دنیا ذکر کرد و گفت:با هدف کنترل این بیماری سال گذشته از ۲۴ آبان روز جهانی دیابت برنامه ملی به مدت ۷۰ روز در سراسر کشور با عنوان کمپین دیابت اجرا شد در این کمپین ۷۴ ٪ از جمعیت بالای ۱۸ سال کشور اسکرین(غربالگری) شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *