مساعدت ۱۰۰ میلیارد ریالی از بیماران سخت‌درمان همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ حمید‌ شاکری‌صفت از مساعدت ۱۰۰ میلیارد ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان طی ۱۰ سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۴ هزار و ۱۹۵ بیمار به مجمع خیرین سلامت مراجعه کردند که به ۲ هزار و ۴۲۱ نفر مساعدت شده و یک هزار و ۷۷۴ بیمار  راهنمایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مساعدت ریالی به این بیماران ۲۷ میلیارد و ۸۱۷ میلیون و ۳۶۵ هزار ریال بوده است عنوان کرد: ۶۰۰ نفر از خیرین ما حامیان طرح سخاوت هستند که از ۷۶۶ بیمار حمایت مداوم دارند.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان با بیان اینکه مبلغ نقدی مساعدت خیرین در طرح سخاوت ۱۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون و ۳ هزار و ۷۶۷ ریال بوده است عنوان کرد: مبلغ غیرنقدی نیز یک میلیارد  و ۸۰۱ میلیون و ۷۰ هزار ریال است.

وی به توزیع غذای گرم، سبد غذایی خشک، گوشت قربانی و مرغ به ارزش ۱۵ میلیارد و ۵۳۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۰ ریال اشاره کرد و گفت: در طرح مشق مهربانی(کمک هزینه تحصیلی) ۱۰۰ میلیون ریال، طرح محیا(اهدای کیک و هدیه در سالروز تولد بیمار) ۶۶ میلیون و ۷۷۰ هزار، طرح زیارت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال هزینه شده که جمع مساعدت‌ها در این بخش ۱۹۰ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال است.

شاکری‌صفت با تاکید به اینکه جمع کل مساعدت‌ها در سرفصل‌های مختلف ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۸۱۷ ریال بوده است خاطرنشان کرد: به ۴۸۰ نفر به مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون ریال نیز وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای یک‌هزار و ۶۲۶ بیمار به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۵۴۰ ریال از سایر مراکز تخفیفاتی گرفته شده است بیان کرد: جمع مساعدت‌ها ۱۰۰ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۷ ریال است.

پایان پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *