دمای هوای همدان به ۲۳ درجه زیر صفر رسید

به گزارش غرب ایران محمد حسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه آلودگی هوا و افزایش میزان آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی ۲ روز آینده میزان رطوبت در آسمان استان افزایش می‌یابد، اظهار داشت: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آتی، با فعالیت یک موج ضعیف بارشی، شاهد بارش پراکنده و ضعیف برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان خواهیم بود.

باقری شکیب عنوان کرد: در مجموع بارش های قابل توجهی برای استان همدان در هفته جاری نداریم و در این مدت استقرار جبهه هوای سرد پدیده غالب جوی استان است.

وی تصریح کرد: دیشب کمینه دمای هوای شهر همدان به ۲۳ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و این شهر پس از شهرکرد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور معرفی شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان ادامه داد: بیشینه دمای دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته از ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر نیز بیشتر نشد.

وی افزود: گل‌تپه و تویسرکان با سه درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و بهار با ۲۳ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب بیشترین و سردترین در استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *