افزایش ۱۴ درصدی مصرف گاز در استان همدان

به گزارش غرب ایران محمدصادق محبی‌نظر با بیان اینکه در استان همدان ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف شد، گفت: این میزان در مقایسه با پارسال ۱۴ درصد رشد داشته است.

او با اشاره به اینکه مشترکان همدانی از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند، افزود: این میزان در مقایسه با پارسال بیش از هفت درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به مصرف ۸۹ درصدی گاز در بخش خانگی و تجاری تصریح کرد: مصرف گاز در صنایع استان بسیار محدود شده است و در کارخانه‌های سیمان نیز ۸۰ درصد کاهش مصرف داریم.

محبی نظر با بیان اینکه اگر هر مشترک روزانه یک مترمکعب از مصرف خود را کاهش دهد روزانه ۶۱۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی می‌شود، تاکیدکرد: عمده هدر رفت گاز در ساختمان‌های آموزشی و دانشگاه‌ها است.

بر اساس مصوبه ستاد هماهنکی مصرف بهینه انرژی استان، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های دولتی از ابتدای دی ماه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

بر اساس این مصوبه ساعت کار در ادارات، دستگاه‌های دولتی از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

 

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *