تیم ملی کاراته دختران کشور در همدان اردو زد

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ دبیر هیات کاراته همدان اظهار داشت: مرحله دوم اردوی تیم ملی دختران نونهال تا ۱۶ دی ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج ادامه خواهد داشت.

«الله کرم شهگل» هدف از میزبانی همدان را تجربه اندوزی استعدادهای کاراته استان در بالاترین کلاس تمرینی و مسابقه‌ای کشور عنوان کرد و افزود: ۲۰ کاراته کا منتخب از استعدادهای سطح این استان در بخش دختران نیز در این اردوی آماده‌سازی تمرین مشترک را با ملی پوشان برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از مربیان برتر کاراته دختران شهرهای مختلف استان همدان برای کسب تجربه و مشاهده شیوه‌های تمرینی مربیان تیم ملی دعوت شده تا در این اردو حضور یابند.

شهگل یادآور شد: یلدا دهقانی (۴۷- نوجوانان) و فاطمه اکرمی (۶۱- نوجوانان) هر ۲ از فارس، ستایش افشار (۴۲- نونهالان) از قزوین، دینا کریمی (۴۷- نونهالان) از تهران، کیمیا پرنده (۵۲-نونهالان) از فارس و دینا صفری (کاتا) از تهران دعوت شدگان به این اردو هستند.

وی ادامه داد: همچنین کادر فنی تیم ملی کاراته، مونس کریم زاده (۴۷- نوجوانان) از کرمان، فاطمه صادقی (۴۲- نونهالان) از اصفهان، ساغرجندقی (۴۷-نونهالان) از سمنان، نازنین زینب سعیدآبادی (۵۲- نونهالان) از کرمان، ترنم ملک احمدی (۵۲+ نونهالان) از سمنان و معصومه رحیمی (کاتا) از زنجان را برای این اردو دعوت کرده است.

شهگل افزود: مژگان قربانی سرمربی، آمنه زکاله مربی، زهره نیک نژاد و آلاله صعودی کمک مربی و سودابه قاسمی مربی بدنساز تیم ملی، این اردو را زیر نظر دارند.

استان همدان دارای بیش از سه هزار کاراته کا در رده‌های سنی مختلف است.

انتهای پیام/ف

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *