معاون راهداری کشور: ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه آماده بهره برداری است

به گزارش غرب ایران، «رضا اکبری» در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح شهید زارعی شهرستان بهار افزود: با وجود سیاه‌نمایی رسانه های معاند، دولت در مسائل زیرساختی بسیار خوب عمل کرده است و هم اینک ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه فعال در حوزه راهداری کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه تنها کمتر از ۱۰ درصد آنها رکود طولانی را تجربه کردند و هیچ پروژه‌ای تعطیل نیست و برخی با سرعت کم و با منابع محدود در حال انجام است.

اکبری اظهار داشت: هم اینک حدود ۶۰۰ پروژه اصلاح نقاط حادثه خیز در کشور در حال اجرا است و از این شمار ۳۰۰ پروژه شبیه تقاطع غیر همسطح شهید زارعی ساخته می شود و پروژه ها تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسند.

معاون سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای کشور با گرامیداشت هفته حمل و نقل رانندگان و راهداری گفت: امروز «راهداری برای خدمت به مردم» است و هر زمان که دشمنان سعی کردند از طریق حمل و نقل در کشور رخنه کنند رانندگان آنها را با شکست مواجه کردند و امیدواریم مشکلات حوزه حمل و نقل به حداقل برسد.

اکبری افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح شهید زارعی کریدور غرب کشور و در مسیر سفر عتبات قرار گرفته و بسیار حائز اهمیت است و به دلیل مسائل مالی، تورم و معارضین این پروژه به طول انجامیده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه های مرتبط با رفع نقاط حادثه خیز و تداخلات ترافیکی در کشور باید زودتر به نتیجه برسد خواستار اتمام ریزه‌کاری‌ و ظرافت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید زارعی شد.

اکبری اظهار داشت: در راستای زیباسازی پروژه آمادگی تخصیص اعتبار بیشتر وجود دارد تا پروژه با شرایط بهتری تحویل داده شود.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *