فروش روزانه نفت در ماه قبل به یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسید

به گزارش غرب ایران حمیدرضا حاجی‌بابایی اظهار داشت: حرکاتی که در سه ماهه اخیر بر ایران گذشت نه به دلیل ضعف بلکه به سبب قدرت و قوت انقلاب اسلامی بوده، یعنی دشمن به این جمع‌بندی رسیده که دیگر نمی‌تواند مقابل نظام ایران بایستد و با ما مبارزه کند پس تنها یک راه دارد و آن هم از راه داخل وارد شوند.

وی با بیان اینکه اگر دشمن متوجه می‌شد که وضع ایران در سراشیبی قرار دارد هیچ حرکتی نمی‌کرد افزود: اقتصاد ایران اقتصاد قدرتمندی است ولی وضعیت معیشتی که در کف روی آب اقتصاد ما قرار دارد وضع خوبی ندارد که این دلایل مختلفی دارد و به سرعت بر آن مشکلات فائق می‌شویم.

بیشترین میزان نفت نسبت به چند سال گذشته فروخته شد

حاجی‌بابایی عنوان کرد: براساس فعالیت‌های اقتصادی قدرتمندانه در کشور در ماهی که گذشت با وجود آمریکا و تمام توطئه‌های بین‌المللی که ‌علیه ما شکل گرفت موفق شدیم نسبت به چند سال گذشته بیشترین میزان نفت را بفروشیم و در این راستا به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت فروخته شد که این رقم غیر از یک میلیون دلار فرآورده نفتی و یک میلیون دلار صادرات گاز است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی پر قدرت در دنیا حرفی برای گفتن دارد افزود: مسائل اخیر درست در زمانی اتفاق افتاد که ایران در برجام در حال موفقیت بود.

ثروت‌اندوز و سرمایه گذار در جمهوری اسلامی نباید مسئول باشد

حاجی بابایی اظهار داشت: انقلابی کسی است که یک نفر را به انقلاب خوش‌بین و غیرانقلابی کسی است که یک نفر را به واسطه‌های مختلف ثروت اندوزی، فرزند، ماشین آخرین مدل، زندگی لوکس و غیره نسبت به انقلاب بدبین می‌کند. مسئول در جمهوری اسلامی ایران باید زیاد کار کند و کم بخورد و اگر کوچکترین سوء استفاده‌ای کند بزرگترین و بالاترین ضربه را به نظام و انقلاب اسلامی می‌زند.

وی اظهار داشت: انقلابی کسی است که همانند شهید سلیمانی هر آنچه دارد را فدای انقلاب ‌کند و غیرانقلابی نیز کسی است که همه چیز را فدای خود می‌کند ولو با نماز شب خواندن، در جمهوری اسلامی هر کسی می‌خواهد ثروت‌اندوزی و سرمایه‌گذاری کند حق دارد ولی این فرد نباید مسئول جمهوری اسلامی باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حرکت‌هایی که در جامعه شکل می‌گیرد ساماندهی شده است و لازم است تا در بخش‌هایی مظلوم باشیم و تحمل کنیم چرا که مردم گام به گام متوجه شدند که حق با کیست

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی

غرب ایران - مدیرکل میراث فرهنگی همدان گفت: دیواره تاریخی کشف شده در میدان باباطاهر در صورت تایید کارشناسان باستان‌شناسی همدان به جاذبه گردشگری جدید همدان تبدیل می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *