استقرار راهداران همدان در محور‌های برف گیر استان همدان

به گزارش غرب ایران صفر صادقی راد گفت: در طول ۵۴۲۷ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی استان همدان ۵۴۱ نفر از راهداران سخت کوش مستقر در ۳۵ راهدارخانه استان با ۳۶۴ دستگاه ماشین آلات راهداری (بلدوزر، گریدر، لودر، کامیون، نمک پاش، دستگاه برف خور و دستگاه آب نمک پاش و سواری کمک دار ویژه (گشت راهداری) آماده به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی هستند.

او با اشاره به این اینکه در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در سطح محور‌های کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی از جمله گردنه آوج، گرمک، گنج نامه و اسدآباد را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

صادقی راد افزود: با توجه به اینکه در زمان احتمال بارش برف در سطح محور‌های مواصلاتی استان اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی است، از این رو از هموطنان خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌ها از سفر و گردش به مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ضمن اعلام این خبر که موجودی انبار شن و نمک نیزکنترل شده است تصریح کرد: استفاده حداقلی از نمک را برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه ضروری دانست.

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز شماره تلفن ۱۴۱ (گویا) و همچنین سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

مصوبات سفر رهبری در کردستان ۱۰۰ درصد متحقق شد

غرب ایران - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: اجرای هزار و ۲۵۷ پروژه مصوب سفر رهبر معظم انقلاب در استان ۱۰۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *