جامعه ورزش همدان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند

به گزارش غرب ایران ، محسن جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت:این کاروان متشکل از ۲۰ نفر به همت اداره کل ورزش و جوانان و گروه جهادی حضرت علی اکبر (ع) حزب الله همدان به منطقه سیل زده معمولان لرستان عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: همزمان با اعزام نیرو‌های کمکی ۲ دستگاه خاور کمپرسی، یک دستگاه بابکت، سه دستگاه کارواش، سه دستگاه لجن کش و کف کش نیز به شهر معلولان ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: همچنین با توجه به رسالت و نقش جامعه ورزش و جوانان استان به ویژه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای در کار‌های خداپسندانه و انسان دوستانه، در راستای جبران بخشی از خسارات وارد شده به هموطنان سیل زده کشور، سنت حسنه گلریزان در همدان برگزار می شود.

جهانشیری گفت: این آیین به منظور حمایت و پشتیبانی از مردم سیل زده و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، امشب زورخانه علی میرزای همدانی واقع در میدان فردوسی برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: بر همین اساس از مدیران ارشد، روسای هیات‌های ورزشی، پیشکسوتان، پهلوانان و قهرمانان ورزشی رشته‌های مختلف، خیران و سایر قشر‌های مردم استان‌ برای حضور در این آیین سنتی گلریزان دعوت شده است.

وی عنوان کرد: هیات های ورزشی استان همدان نیز به صورت خودجوش در حال جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده هستند.

انتهای پیام/خ

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *