آمادگی شهرداری همدان با ۷۰۰ نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات برای زمستان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ «حامد جلیلوند» اظهار داشت: با توجه به شروع فصل سرما و احتمال بارش برف، شهروندان نقاط برف خیز را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند تا نسبت به اعزام نیروهای برف روب اقدام شود.

وی با بیان اینکه ارتقا مسیر ایمنی برای تردد شهروندان و خودروها اولویت مدیریت شهری در اجرای طرح زمستانی است افزود: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند.

جلیلوند موارد قابل پیگیری از طریق سامانه ۱۳۷ در فصل زمستان را برف روبی معابر درجه ۲، خطر سقوط قندیل روی شهروندان، برف روبی درختان، پارکها و معابر داخل فضای سبز و بلوارهه و کوچه‌ها، جمع آوری برف‌های دپو شده و رفع لغزندگی و نمک پاشی در معابر عنوان کرد.

وی نمک پاشی مجدد، برف روبی معابر بالای ۲۴ متر، درخواست ادارات و مدارس برای دریافت کیسه‌های شن و نمک و اطلاع رسانی در زمینه خالی بودن مخازن شن و ماسه سطح شهر را از دیگر موارد پیگیری از طریق سامانه ۱۳۷ برشمرد.

جلیلوند تاکید کرد: مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نیز رسیدگی به مشکلات موجود در محله‌ها و مناطق مختلف شهری است.

درباره‌ی خبرنگار2

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *