رژه نیروهای مسلح در همدان

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ، آیین هفته دفاع مقدس با ادای احترام استاندار و امام جمعه همدان و اعضای شورای تامین به شهدای دفاع مقدس که تمثال آنها در حاشیه جایگاه قرار داده شده بود، آغاز شد.

در این آیین استاندار همدان و ارشد نظامی آجا در استان در زمینه اهمیت دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای گرانبها و آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید و تهاجمی به سخنرانی پرداختند.

با پایان یافتن سخنرانی، پس از نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح، یگان های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

گزیده ای از بیانات امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب در زمینه آمادگی و توان نیروهای مسلح ایران اسلامی و هشدار به دشمنان در حواشی جایگاه استقرار مسئولان و بنرهای مجاور محل رژه نیروهای مسلح نقش بسته بود.

همچنین در حاشیه مسیر رژه تصاویری از شهدای استان همدان در هشت سال جنگ تحمیلی نصب شده بود.

نیروهای تیپ ۳۱۶ زرهی، لشکر ۳۲ سید الشهدا، نیروی انتظامی، پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه و دیگر یگان های پیاده از مقابل جایگاه رژه رفتند در عین حال ادوات نظامی سنگین و نیمه سنگین در این آیین به نمایش گذاشته شد.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

برگزاری بیش از سه هزار برنامه در قالب ۳۰۰ عنوان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان پیش بینی شده است که اجرای این برنامه‌ها با شعار “ما مقاوم هستیم” و بر اساس اندیشه و توجه به اندیشه‌های ولایت با رویکرد خدمت رسانی در دستور کار قرار دارد.

عطر افشانی مزار شهدا در تمام شهرستان‌ها و روستاهای استان، اجرای رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور، برنامه روایت‌گری دوران دفاع مقدس در مساجد، محلات و مدارس با حضور راویان دفاع مقدس، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با حضور فرماندهان دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با اولویت ایثارگران حاشیه شهر، برگزاری مراسم آبروی محله، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در سطح شهر، برپایی نمایشگاه ۵۰ غرفه‌ای با رویکرد خدمات رسانی و فرهنگی از جمله این برنامه هاست.

۳۱ شهریورماه با نام “پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت”، اول مهر با نام “معنویت، زنان، خانواده و سلامت”، ۲ مهرماه به نام “ولایتمداری، جوانان، علم و دانش‌پژوهی”، سوم مهرماه به نام “شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخر آفرینی”، چهارم مهر به نام “دفاع همه جانبه، اصناف و سربازان”، پنجم مهر به نام “وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبارستیزی”، ششم مهرماه به نام “نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران و روحانیون” و هفتم مهرماه با عنوان “فرماندهان، عزتمداران و حماسه آفرینان” نام‌گذاری شده است.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *