ترافیک در جاده‌های همدان سنگین و پرحجم است

به گزارش پایگاه خبری غرب ایران ؛ سرهنگ «علی فکری» افزود: بیشترین میزان ترافیک در جاده همدان – کرمانشاه ثبت شده که افزایش حجم ترافیک میزان سرعت خودروها را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه میزان ترددها در روز گذشته ۴۲ درصد افزایش یافت خاطرنشان کرد: پلیس از همه تجهیزات و امکانات خود برای روان سازی ترافیک و جلوگیری از بروز گره های ترافیکی استفاده کرده است.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: علاوه بر نیروهای پلیس راه استان، ۸۰ نیرو به همراه چهار تیم پلیس راه از سایر استان ها به کمک پلیس راه همدان آمدند.

سرهنگ فکری با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته یک مورد سانحه فوتی در استان همدان رخ داده که مربوط به کیلومتر ۲۰ جاده همدان – ملایر است اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پیکان راننده این خودرو در دم جان باخت اما به دختر ۱۰ ساله سرنشین این وسیله نقلیه آسیبی وارد نشد.

وی گفت: عامل بروز این سانحه، ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تردد با سرعت غیرمجاز بوده است و راننده خودرو به علت نبستن کمربندی ایمنی حین واژگونی به بیرون از خودرو پرتاب و به علت برخورد سر با جسم سخت جان باخت.

درباره‌ی خبرنگار3

همچنین ببینید

هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان

غرب ایران - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای ۲۳ استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *