۳۱۹ میلیارد تومان در سفر استانی رییس جمهور به این شهرستان اختصاص یافت

به گزارش غرب ایران، کمیل خواستان در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر این و با حمایت های جدی و موثر استاندار همدان، اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان از سرجمع اعتبارات استانی نیز برای شهرستان درگزین پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: برهمین اساس در مجموع اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای شهرستان درگزین درنظر گرفته شده که رقم بسبار خوبی است.

خواستان تکمیل طرح های نیمه تمام و دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است، افزود: در همین ارتباط ۱۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به شهرستان درگزین، برای تکمیل پروژه ارتباطی(کریدور) شمال استان همدان اختصاص داده شده است.

به گفته وی، اختصاص چهار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت ها و گسترش فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ۲۸ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز مدارس و سه میلیارد تومان برای تامین سیستم گرمایشی مدارس شهرستان درگزین از دیگر اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور است.

خواستان اضافه کرد: همچنین ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز مدارس تخریبی، ۱۴ میلیارد تومان برای شهرک صنعتی قروه درجزین، ۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیر ساخت گلخانه ۳۲۰ هکتاری شهر کرفس و  ۱۵ میلیارد  تومان نیز برای تامین آب آشامیدنی مناطق روستایی و شهری شهرستان درگزین اختصاص داده شده است.

فرماندار درگزین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای رشد و توسعه شهرستان، اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۱ طرح در راستای رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت های  شهرستان آغاز شده است.

شهرستان درگزین با حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و شاهنجرین، ۲ شهر و ۳۸ روستا است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

۶۰ درصد شعب رأی گیری دور دوم انتخابات مجلس تمام الکترونیک هستند

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات پیش بینی شده است که ۶۰ درصد آن تمام الکترونیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *