رادار هوایی سوباشی نقش موثری در مقابله با تهاجمات هوایی عراقی‌ها در زمان جنگ تحمیلی ایفا کرد

به گزارش غرب ایران، علیرضا قاسمی فرزاد در یادواره شهدای سوباشی که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، در یادواره شهدای سوباشی گفت؛ مردم با حضور حماسی خود در استقبال از رئیس جمهور به میدان و عرصه آمدند و ساعتها در هوای گرم ایستادند و به گرمی استقبال کردند.

وی افزود: جمعیت کم نظیری با شعارهای خوب مهمان نوازی کردند و از همه مسئولین که تعامل خوبی داشتند قددرانی می‌کنیم که فضای امنی را ایجاد کردند.

استاندار همدان در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه شهدای سوباشی نقش مهمی در ارتقای پدافند هوایی کشور داشتند؛ یادآور شد: رادار سوباشی یکی از نقاط مهمی بود که در طول دفاع مقدس اجازه نمی‌داد که هواپیماهای دشمن تعرض کنند و دشمن با کینه و عدوات خاصی برخورد می‌کردند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بعد از قرارداد ۵۹۸ منافقین کور دل عملیات مرصاد را آغاز می‌کنند که برای خود لانه‌ای درست کنند که شکستی مفتضحانه را تجربه کردند و بعثی‌ها که کینه داشتند بیست افسر رشید را به شهادت رساندند.

 

انتهای پیام/ م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار کارگران با رهبر انقلاب

غرب ایران - رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *