ضرب الاجل۲ماهه برای سامان‌دادن به‌آب استان همدان

به گزارش غرب ایران ، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با اقشار مختلف مردم همدان در سالن شهید سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در همدان وجود دارد، گفت: بسیاری از مردان و زنان پشتیبان نظام هستند و این یک افتخار است.

وی با بیان اینکه هویت من سربازی و طلبه بودن در خدمت مردم است؛ اطهار کرد: امیدوارم بتوانم در خدمتگزاری مردم ثابت قدم باشم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در ۴۰ سال گذشته تلاش‌های فراوانی شده است، اظهار کرد: نسبت به سالهای دهه ۶۰ که من در همدان خدمت می‌کردم نسبت به آن شرایط شرایط متفاوت شده و کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که امروز در شهر همدان وجود دارد مشکل آب است.

این مقام مسئول با تصریح بر اینکه قرار ما است که عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم، گفت: امیدواریم مشکل آب استان با سرعت بیشتری انجام گیرد.

وی از مسئولین خواست تا حداکثر ظرف مدت ۲ ماه آینده مسئله آب سامان بگیرد و در ادامه، اظهار کرد: باید تولید در همدان رونق پیدا کند و اگر واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل هستند باید فعال شوند و این فعال کردن در حوزه‌های دامداری موجب اشتغال شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ایجاد ۲۷ هزار شغل در همدان حداقل برنامه‌ها است؛ افزود: از استاندار و دستگاه‌های اداری می‌خواهم که تلاش کنند برای ایجاد و فعال کردن تولید و ایجاد اشتغال در استان تا خط تولید افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از نگرانی‌های ما بیکاری هستند از مدیران می‌خواهم حداقل ۴۰ هزار شغل در همدان برنامه ریزی شود تا بخش قابل توجهی از بیکاری رفع شود.

رئیس جمهور گفت: مسئله دیگر که موجب نگرانی مردم و به خصوص زوج‌های جوان است و کسانی که از نداشتن مسکن رنج می‌برند، مسکن است، ادامه داد: هم بر اساس قانون می‌دانیم و هم نیاز کشور تأمین مسکن است.

وی با تصریح بر اینکه زوج‌های جوانی هستند که نگران تأمین مسکن هستند و جز نیازمندی‌های همه کشور به خصوص در استان همدان است؛ اضافه کرد: از استاندار و وزیر راه خواسته شد تا با همکاری خود مردم، ایجاد تعاونی‌ها و پرداخت تسهیلات و زمین مشکل حل شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم آمادگی دارند تا در حوزه مسکن کمک کنند و دادن زمین و تسهیلات با سرعت هر چه تمام تر انجام شود.

وی افزود: باور ما این است که در حوزه شهرها و بخشها اراضی وجود دارد که متعلق به دولت است که می‌توان در اختیار مردم قرار داد و عزیزان باید در خصوص مسئله مسکن همت گمارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه این شهر از طرف مقتدای بصیرت آفرین ما دارالمومنین معرفی شده؛ اظهار کرد: مردم همدان خوب حساب پس داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ما مردم را همراه خود می‌دانیم؛ گفت: ایستادگی مردم در حوزه اصلاحات اقتصادی دشمن را نا امید کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید همه مدیران با اخلاص و مردم داری مشکلات مردم را حل کنند، ادامه داد: رهبر انقلاب همه مسئولین را به مردم داری و توجه به مردم دعوت کرده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: ما در شعار دولت مردمی، محکم عمل خواهیم کرد.

رئیسی با بیان اینکه برای دولت اعتماد و رضایت عمومی مردم اهمیت دارد؛ گفت: ممکن است افرادی در این بین با برخی اقدامات مخالفت کنند، ممکن است خواص برخی گام‌ها نپسندند اما رضایت مردم مهم است.

وی یادآور شد: حفظ هویت و اصالت فرهنگی و دارالمومنین بودن شهر و استان همدان یکی از ضرورت‌های مهم فرهنگی است.

رئیسی با بیان اینکه من ظرفیت‌های استان نظیر گردشگری را موجب رونق اقتصاد گردشگری و ایجاد اشتغال می دانم، خواستار فعال شدن اقتصاد روستاها از مسیر کشاورزی شد.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

غرب ایران - تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *