کمبود خاصی در کالاهای اساسی و نهاده های دامی استان وجود ندارد

به گزارش غرب ایران ، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان درگزین، در بخش پایانی سخنان خود در شورای اداری این شهرستان، گفت: علی‌رغم مسائل و مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا که دولت سیزدهم در شرایط کنونی با آن‌ها درگیر است، با توکل به خداوند و حمایت مقام معظم رهبری، بخش عمده‌ای از آن‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت سیزدهم در زمینه تأمین کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و استان، میزان ذخایر مطلوب است و در این زمینه کمبود خاصی وجود ندارد.

استاندار همدان با بیان اینکه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، با همراهی خوب مردم کشور به ویژه استان همدان انجام و اجرایی شد، اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات با محوریت آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، همراهی و همکاری قابل تقدیری با دولت سیزدهم در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: با تلاش دولت در زمینه واکسیناسیون گسترده در مقابله با کرونا، شرایط کشور در وضعیت خوبی قرار گرفته، به‌گونه‌ای که در دو هفته اخیر آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، صفر شده است.

 

انتهای پیام/م م

درباره‌ی خبرنگار1

همچنین ببینید

هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان

غرب ایران - سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از بارش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای ۲۳ استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *